dimecres, 5 de febrer de 2014

COM ÉS UN PEIX PER DINS?



El passat dilluns, els alumnes de tercer van obrir un peix, exactament un besuc.  Els nens i nenes van anar al laboratori i allà els esperava el pare d’una alumna de 4t que treballa com a peixater.  El pare va explicar les parts d’un peix, les característiques principals i les seves funcions.
Els alumnes van poder observar i experimentar sobre tots els continguts treballats prèviament a l’aula. 


9 comentaris:

  1. M'agrada perqué ensenyen als nens moltes coses com per exemple com es un peix per dins i també els ensenyen coses en angles com per exemple les plantes

    ResponElimina
  2. Jo crec que es molt interesant

    ResponElimina
  3. Hem sembla molt divertit, perque els nens experimentin amb animals.

    ResponElimina
  4. Molt be aquests balladors ingenyiers... son tots uns artistes i quines ganes m' heu donat d' anar al parc del bugarai:) ;P ;)


    Marti Pru nyonosa Gonzalez.;P

    ResponElimina
  5. Aquest experiment segur que ha estat molt divertit i interesant

    ResponElimina
  6. Aquest treball està molt bé perquè és important les parts d'un peix

    ResponElimina
  7. La veritat crec que la majoria de nens i nenes no els hi va agradar gaire veure com era un peix per dins.
    Jo no se s'hi quan jo vaig fer tercer vaig obrir un peix, pero segur que no vaig fer bona cara.
    ANNA MARTÍNEZ TORRAS

    ResponElimina
  8. Tothom es creu que fa fastig però la majoria s'ho estaven passant be.

    ResponElimina
  9. A mi hem fa una mica de fastic veure un peix com es per dins però una experiencia de investigació.....

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...