El passat dilluns, els alumnes de tercer van
obrir un peix, exactament un besuc. Els
nens i nenes van anar al laboratori i allà els esperava el pare d’una alumna de
4t que treballa com a peixater. El pare
va explicar les parts d’un peix, les característiques principals i les seves
funcions.
Els alumnes van poder observar i experimentar
sobre tots els continguts treballats prèviament a l’aula.
M'agrada perqué ensenyen als nens moltes coses com per exemple com es un peix per dins i també els ensenyen coses en angles com per exemple les plantes
ResponEliminaJo crec que es molt interesant
ResponEliminaHem sembla molt divertit, perque els nens experimentin amb animals.
ResponEliminaMolt be aquests balladors ingenyiers... son tots uns artistes i quines ganes m' heu donat d' anar al parc del bugarai:) ;P ;)
ResponEliminaMarti Pru nyonosa Gonzalez.;P
Aquest experiment segur que ha estat molt divertit i interesant
ResponEliminaAquest treball està molt bé perquè és important les parts d'un peix
ResponEliminaLa veritat crec que la majoria de nens i nenes no els hi va agradar gaire veure com era un peix per dins.
ResponEliminaJo no se s'hi quan jo vaig fer tercer vaig obrir un peix, pero segur que no vaig fer bona cara.
ANNA MARTÍNEZ TORRAS
Tothom es creu que fa fastig però la majoria s'ho estaven passant be.
ResponEliminaA mi hem fa una mica de fastic veure un peix com es per dins però una experiencia de investigació.....
ResponElimina